کلینیک آسانا :02122915220

تردمیل آبی و آب درمانی در محفظه تک نفره

تردمیل ابی در مجفظه های تک نفره ، تکنولوژی جدید، بسیار کاربردی و ایمن به ویژه در شرایط کرونایی می باشد . این وسیله برای ورزشکاران ، بیماران و افراد عادی قابل استفاده می باشد .شرایط کرونا، بسته بودن استخرها و ترس از انتقال بیماری باعث شده بسیاری از افراد که احتیاج به آب درمانی دارند نتوانند از آن استفاده کنند .

خوشبختانه تکنولوژی جدید تردمیل های آبی این مشکل را برطرف نموده است . این دستگاهها که محفظه یک نفره دارند و جند سالی است در دنیا ابداع شده است به ایران نیز وارد شده است و کلینیک آسانا یکی از اولین مراکزی است که با آن تجهیز شده است .

آب این دستگاه علاوه بر تصفیه فیزیکی و شیمیایی توسط اوزون نیز تصفیه می شود و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . دستگاه در اتاق یک نفره قراردارد و دارای تهویه کامل می باشد .

آب درمانی و بیماری ها

آب درمانی در درمان بیماری هایی مثل اختلالات اسکلتی و عضلانی،توانبخشی قبل و بعد از جراحی ،اختلالات قلبی- عروقی و ریوی، بارداری ،بیماری های نورولوژیک(سکته مغزی ،آلزایمر، پارکینسون یا فلج مغزی و..) و بیماری های اضطرابی و افسردگی کاربرد دارد .

از فواید آب درمانی می توان به مواردی چون کاهش درد ،تقویت عضلات و مفاصل ،افزایش دامنه حرکتی مفاصل ،بهبود فعالیت قلب و افزایش خون رسانی به اندام ها، افزایش سوخت و ساز ،افزایش حجم تنفسی و کارکرد بهتر ریه ها و افزایش تحرک روده ها اشاره کرد .آب درمانی همچنین باعث بهبود شرایط روحی،بهبود کیفیت خواب و افزایش اعتماد بنفس بیماران می شود .

علاوه بر بیماران ،ورشکاران و افراد عادی نیز می توانند برای افزایش توان هوازی و توان عملکردی خود از تردمیل آبی بهره ببرند . دویدن در آب کالری بسیار بیشتری نسبت به خشکی مصرف می کند و می تواند در روند کاهش وزن افراد بسیار موثر باشد .

برای گرفتن وقت و مطرح کردن سوالات خود می توانید با تلفن  22915220 تماس بگیرید یا به شماره 09903688060 پیام دهید تا کارشناسان مرکز با شما تماس بگیرند .

اطلاعات بیشتر را در این مقاله  بخوانید .