کلینیک آسانا :02122915220

کاشت نخ لاغری یا امبدینگ لاغری

امبدینگ یا کاشت نخ لاغری یک روش نسبتا نوین است که در آن نخ های قابل جذب را درون بافت زیر جلدی و چربی ها در نقاط خاص وارد می کنند . نخ های تعبیه شده به تدریج نرم و تجزیه شده و در طی چند هفته کاملا حل می شوند .

این نخ ها باعث افزایش متابولیسم و افزایش خونرسانی به بافت چربی و مناطق دارای سلولیت شده و برداشتن بافت چربی از منطقه، تحریک و تسریع می شود .

تاثیر امبدینگ در لاغری و به خصوص کاهش سایز بسیار چشمگیر است .

در مراکز تخصصی لاغری آسانا (میرداماد ) و ایران مال (غرب تهران ) این تکنیک توسط پزشک متخصص دکتر غزاله سلیمانی انجام می شود که این روش را در دوره های تخصصی خارج از کشور فراگرفته اند و سالها تجربه انجام آن را در ایران دارند .

کاشت نخ لاغری نیازی به بیهوشی و بی حسی ندارد زیرا انجام آن تقریبا درد ندارد یا با درد بسیار کم همراه است . بعد از انجام آن فورا می توانید به امور روزمره خود بپردازید و دوره نقاهتی ندارید . انجام آن حدود 15 الی 30 دقیقه زمان می برد .

کاشت نخ یا امبدینگ معمولا هر سه هفته یک بار انجام می شود و تعداد جلسات لازم معمولا 2 الی 4 جلسه است . هزینه امبدینگ نسبت به بسیاری از روش های لاغری پایین تر می باشد . امبدینگ نه تنها عوارض جانبی ندارد بلکه تاثیرات مثبتی بر سلامتی کل بدن و بیماری های همراه نیز دارد

برای گرفتن وقت و مطرح کردن سوالات خود می توانید با تلفن  22915220 تماس بگیرید یا به شماره 09903688060 پیام دهید تا کارشناسان مرکز با شما تماس بگیرند . اطلاعات بیشتر را در این مقاله  بخوانید .